Ayuda con la tarea de química
El solucionador de problemas de química de QuetionAI es una herramienta de tutoría de química para escuelas secundarias que puede resumir reacciones y ecuaciones químicas clave para los usuarios en tiempo real y tiene un potente sistema de aprendizaje para que incluso los estudiantes con una base débil puedan dominar la química fácilmente..
Ya no tendrás que preocuparte por las propiedades elementales de la tabla periódica. Aquí podrás acceder fácilmente a las reacciones químicas y principios de reacción correspondientes a cada elemento. Deducir la estructura original de moléculas y átomos a partir de los fenómenos macroscópicos que se pueden observar es una técnica de investigación química que siempre hemos defendido.
- In comparison to molecules that interact by London dispersion forces only, the meling point of similar sized molecu forming hydrogen bonds would most likely be about the same unpredictable lower higher
- Part 2: For each chemical formula, give the correct IUPAC name 11. NaF __ 12. MgO_(2) __ 13. Fe(NO_(3))_(3) __ 14. ZnI_(2) __ 15. Cu(HSO_(4))_(2) __ 16. (NH_(4))_(2)SO_(3) __ 17. CaSO_(4) __ 18. NH_(4)ClO_(3) __ 19. AgBr __ 20. NaClO __ Part 3: Find the molar mass of the compounds below 21. Compound from question 3 __ 22. Compound from question 15 __ 23. Compound from question 7 __ 24. Compound from question 16 __ 25. Compound from question 10 __
- Which statement about van der Waals forces is true? When the forces are weaker, a substance will have higher volatility. When the forces are stronger, a substance will have lower viscosity When the forces are weaker, the boiling point of a substance will be higher. When the forces are stronger, the melting point of a substance will be lower.
- Paint pigments are: mostly organic, acrylic mostly inorganic, acrylic mostly inorganic, colored minerals mostly organic, colored minerals none of the above
- Balance this equation. underline ( )CF_(4)+underline ( )Br_(2)-underline ( )CBr_(4)+underline ( )F_(2) 1.2.1.2 2.1,2,1 2,2,2,2 1,2,2,1