Ayuda con la tarea de historia
La historia es un tema fascinante para algunos y aburrido para otros. Mientras que algunos estudiantes se emocionan con los diversos eventos, batallas y personalidades interesantes del pasado, a otros les resulta muy difícil memorizar la cronología de las batallas, los nombres de líderes influyentes y la gran cantidad de información que ofrece la materia.
Afortunadamente, con estas preguntas y respuestas de historia, le resultará fácil recordar algunos de los acontecimientos más importantes y la hora exacta en que sucedieron. No se preocupe demasiado, incluso si los nombres de estas personas clave le hacen girar la cabeza. Nuestra ayuda con la tarea de historia tiene una función de asociación de inteligencia artificial que las asociará con algunas historias interesantes para ayudarte a recordarlas mejor.
- Pregunta 10 True or False: Europe stabilized Africa by offering new weapon technology (guns/firearms) and goods in exchange for people to enslave. True False 1 puntos
- Pregunta 9 True or False: African kingdoms and tribes would enslave each other to avoid themselves being enslaved. True False 1 puntos
- STAAR REVIEW: Which of the following were reasons for the passage of Chinese Exclusion Act in 1882? Increased nativism in American society To prevent the introduction of foreign diseases To prevent the spread of communism D To increase immigration from other regions Competition for jobs in urban areas D To allow more immigration from Asia
- Pregunta 8 Select all that apply:From the European perspective, the New World consisted of these continents. Europe South America North America Africa Asia 1 puntos
- How did the NAACP seek to achieve its main goal in the 1960 s? The NAACP focused on ending the segregation of public places through the nation's court system. B The NAACP focused on ending the segregation of public places through the use of violent protest. The NAACP focused on desegregating the armed forces through supporting candidates for political office. D. The NAACP focused on desegregating the armed forces through organized social protests such as marches.